Do you wish your girlfriend was hot like me. Don't Cha

Do you wish your girlfriend was hot like me Rating: 8,2/10 166 reviews

Who sings these lyrics Don't you wish your girlfriend was hot like me

do you wish your girlfriend was hot like me

Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? Well let me get straight to it Every broad wan watch a nigga when I come through it It's the God Almighty lookin' all brand new Shorty wanna jump in my ass then vanjewish Lookin' at me all like she really wanna do it Tryna put it on me 'til my balls black an' blueish Ya wanna play wit a playa girl then play on Strip out the Chanel and leave the lingerie on Watch me and I'm a watch you at the same time Lookin' at ya wan break my back You the very reason why I keep a pack uh the Magnum An' wit the wagon hit chu in the back uh the Magnum For the record don't think it was somethin' you did Shorty ya all on me 'cuz it's hard to resist the kid I got a idea that's dope for y'all As y'all could get so I could hit the both of y'all I know she loves you I know she loves you I understand I understand I probably be just as crazy about you if you were my old man Maybe next lifetime maybe next lifetime Possibly possibly Until then old friend your secret is safe with me h-a-a-a. Don't cha wish your girlfriend was fun like me? Oh Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? Ay, ah What the fuck you think? Unless you're a Regina George wannabe, save this quote for the club or a road trip. Seems like shorty wanna little menage pop off or somethin' Let's go let's go. A record by Pussycat Dolls Featuring Busta Rhymes is gonna sound like Ok, ok, ok. Moreover, the same website goes on to say: Don't put a comma after the main clause when a dependent subordinate clause follows it except for cases of extreme contrast.

Next

THE PUSSYCAT DOLLS (f/ Busta Rhymes) LYRICS

do you wish your girlfriend was hot like me

Ooh, baby Ladies Fellas Are you ready? Fight the feeling fight the feeling Leave it alone leave it alone 'Cause if it ain't love It just ain't enough to leave a happy home uh, uh, uh, uh Let's keep it friendly let's keep it friendly You have to play fair you have to play fair See I don't care But I know she ain't gonna wanna share uh, uh, uh, uh Mmmm Don't cha wish your girlfriend was hot like me? In addition, store had a promo code that covered the cost of shipping and handling. Ok I see how it's goin' down ah a-a-a-h Don't cha? Here it is, on a scale of 1-10. Let's dance Baby ooh I know you like me I know you like me I know you do I know you do That's why whenever I come around She's all over you she's all over you I know you want it I know you want it It's easy to see it's easy to see And in the back of your mind I know you should be with me Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Where you've heard it This song has been used to sell Heineken beer and also appeared in a few forgettable 2000s comedies Norbit and the guinea-pig filled G-Force and one solid teen movie Easy A. Fight the feeling fight the feeling Leave it alone leave it alone 'Cause if it ain't love It just ain't enough to leave my happy home my happy home Let's keep it friendly let's keep it friendly You have to play fair you have to play fair See I don't care But I know she ain't gonna wanna share Don't cha wish your girlfriend was hot like me? The song is sassy, in your face, and even a little mean as the Pussycat Dolls tell you, without a shadow of a doubt, that they are more attractive than your significant other. Fight the feeling Fight the feeling Leave it alone Leave it alone 'Cause if it ain't love, it just ain't enough To leave a happy home Let's keep it friendly Let's keep it friendly You have to play fair You have to play fair See, I don't care But I know she ain't gon' wanna share Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Raw Don't cha wish your girlfriend was fun like me? Don't cha wish your girlfriend was raw like me? Featuring: Busta Rhymes Dolls, are you ready? Oh Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? Make the place sizzle like a summertime cookout Prowl for the best chick Yes I'm on the lookout Let's dance Slow bangin' shorty like a belly dancer with it Smell good pretty skin so gangsta with it Ooh baby No tricks only diamonds under my sleeve Gimme the number But make sure you call before you leave I know you like me I know you like me I know you do I know you do That's why whenever I come around she's all over you And I know you want it I know you want it It's easy to see it's easy to see And in the back of your mind I know you should be fuckin' with me h-a-a-a.

Next

Songtext von The Pussycat Dolls

do you wish your girlfriend was hot like me

Let's dance, dolls Ooh, baby, dolls, fellas, are you ready? Make the place sizzle like a summertime cookout Prowl for the best chick yes I'm on the lookout let's dance Slow bangin' shorty like a belly dancer with it Smell good pretty skin so gangsta with it ooh, baby No tricks only diamonds under my sleeve Give me the number But make sure you call before you leave I know you like me I know you like me I know you do I know you do Thats why whenever I come around she's all over you And I know you want it I know you want it It's easy to see it's easy to see And in the back of your mind I know you should be fuckin' with me Don't cha wish your girlfriend was hot like me? This comma use is correct because it is an example of extreme contrast. Hot, freak, hot, freak, hot, freak Hot, freak, hot, freak, hot, freak I know I'm on your mind I know we'd have a good time I'm your friend, I'm fun And I'm fine, I ain't lying Look at me, you ain't blind I know I'm on your mind I know we'd have a good time I'm your friend, I'm fun And I'm fine, I ain't lying Look at me, you ain't blind Look at me Look at me Look at me. It's also a surefire karaoke favorite that will get the audience moving even if your pipes aren't as good as Nicole Scherzinger's. One star off because I missed the latest sale lol! Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Don't cha wish your girlfriend was wrong like me? Well let me get straight to it Every broad wan watch a nigga when I come through it It's the God Almighty lookin' all brand new If shorty wanna jump in my ass then Vanjewish Lookin' at me all like she really wanna do it Tryin' to put it on me till my balls black an blueish You wanna play wit a playa girl then play on Strip out the Chanel and leave the lingerie on Watch me and I'mma watch you at the same time Lookin' at you wan break my back You the very reason why I keep a pack of the Magnum An wit the wagon hit chu in the back of the Magnum For the record don't think it was somethin' you did Shorty all on me 'cause it's hard to resist the kid I got a idea that's dope for y'all As y'all could get so I could hit the both of y'all I know she loves you I know she loves you I understand I understand I probably be just as crazy about you if you were my old man Maybe next lifetime maybe next lifetime Possibly possibly Until then old friend Your secret is safe with me Don't cha wish your girlfriend was hot like me? See, I know she loves you I know she loves you So I understand I understand I probably be just as crazy about you If you where my own man Maybe next lifetime maybe next lifetime Possibly possibly Until then no friend possibly Your secret is safe with me Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Alright sing Don't cha wish your girlfriend was raw like me? You ain't blind See, I know she loves you I know she loves you I understand I understand, heeey I'd probably be just as crazy about you If you were my own man Maybe next lifetime maybe next lifetime Possibly possibly Until then, oh, friend your secret is Safe with me shh! I found this online: Use a comma near the end of a sentence to separate contrasted coordinate elements or to indicate a distinct pause or shift. Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Okay, I see how it's goin' down ah, ah, ah, ah Don't cha? Hot, freak, hot, freak Hot like me, freak like me Hot like me, freak Hot like me, freak like me Hot, freak, hot, freak, hot I know I'm on your mind I know we'd have a good time I'm your friend, I'm fun And I'm fine, I ain't lying Look at me, you ain't blind I know I'm on your mind I know we'd have a good time I'm your friend, I'm fun And I'm fine, I ain't lying Look at me, you ain't blind Look at me Look at me Hot, freak Hot, freak Hot, freak See, I know she loves you I know she loves you I understand I understand I probably be just as crazy about you If you were my own man Maybe next lifetime Maybe next lifetime Possibly Possibly Until then old friend Your secret is safe with me Don't cha wish your girlfriend was hot like me? Don't cha wish your girlfriend was raw like me? Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? The product are high quality and they were delivered quickly. Don't cha wish your girlfriend was raw like me? There are no public reviews for this item Reviews For Better Than Pants Site Review by Kevin L. Ay, ah what the fuck you think? Would do business with them again.


Next

The Pussycat Dolls

do you wish your girlfriend was hot like me

That guidance suggests that a comma might be appropriate. Fight the feeling fight the feeling Leave it alone leave it alone 'Cause if it ain't love it just ain't enough to leave a happy home uh-uh uh-uh Let's keep it friendly let's keep it friendly You have to play fair you have to play fair See I don't care But I know she ain't gonna wanna share uh-uh uh-uh M-m-m-m. A record by Pussycat Dolls Featuring Busta Rhymes is gonna sound like Ok-ok-ok-ok ah Yeah-yeah. Don't cha wish your girlfriend was fun like me?. Quality product, no hassle ordering, overall good experience. . .

Next

Don't You Wish Your Girlfriend Was Hot Like Me? Shirt

do you wish your girlfriend was hot like me

. . . . . .

Next

DON'T CHA Lyrics

do you wish your girlfriend was hot like me

. . . . . . .

Next

Quotes

do you wish your girlfriend was hot like me

. . . . .

Next

Pussycat Dolls

do you wish your girlfriend was hot like me

. . . . . . .

Next

Don't You Wish Your Girlfriend Was Hot Like Me? Shirt

do you wish your girlfriend was hot like me

. . . . .

Next

Don't Cha

do you wish your girlfriend was hot like me

. . . . . .

Next